مسترنامداری

فروش،تعمیروآموزش کارکردن با انواع چرخ خیاطی

مسترنامداری

فروش،تعمیروآموزش کارکردن با انواع چرخ خیاطی

مسترنامداری

فروش،تعمیر وآموزش انواع چرخ خیاطی
09360460450 واتساپ
آدرس پیج اینستاگرامmr.namdari2020@

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

چگونه بخش تبلیغاتی KMPlayer را حذف کنیم؟

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۶ ب.ظ

چگونه بخش تبلیغاتی KMPlayer را حذف کنیم؟

KMPlayer یک پخش کننده است که با شعار “ما همه چیز را پخش می‌کنیم” روانه بازار شد و روز به روز بر محبوبیتش افزوده گشت. به واقع این پخش کننده قادر است تا اغلب فرمت‌ها را اجرا و کاربران را نیازمند به چندین پخش کننده در یک کامپیوتر نکند.

موفقیت KMPlayer هر روز بیشتر می‌شد تا اینکه مدتی قبل یک به‌روزرسانی، بخش زیادی از این محبوبیت را از بین برد. احتمالا شما نیز در هنگام استفاده از KMPlayer متوجه شده‌اید که با شروع پخش ویدیو، یک بخش مجزا در سمت راست برنامه اجرا می‌شود که محتوایی تبلیغاتی دارد و به‌صورت مجزا بسته می‌شود. این صفحه تبلیغاتی، لینک‌هایی را به سایت خود کمپانی می‌دهد که کاربران زیادی را توانسته از خود براند؛ زیرا که اگر زود به زود از این برنامه استفاده کنید، متوجه خواهید شد که واقعا یک بخش اضافی است و اصلا دلچسب نیست.

kmplayer-2

ما نیز در تیم آی‌تی‌رسان چندان علاقه‌ای به این بخش تبلیغاتی نداشیم اما منتظر و امیدوار بودیم تا در نسخه‌ها و به‌روزرسانی‌های بعدی این مشکل برطرف شود و راحت شویم! اما امروز با انتشار یک به‌روزرسانی جدید متوجه شدیم که این بخش تبلیغاتی قصد جدا شدن از KMPlayer را ندارد، پس دست به کار شدیم تا راهی را برای حذف این تبلیغات بیابیم که موفق هم شدیم. اگر شما نیز با این مشکل مواجه هستید، می‌تواند در ادامه آموزش کامل این فرآیند را مطالعه نمایید (شایان ذکر است که KMPlayer در نسخه جدید خود دارای طراحی فلت و صاف است).

ابتدا وارد کنترل پنل ویندوز شوید و به قسمت Network and Internet بروید.

kmplayer-3

در این قسمت سه بخش وجود دارد که می‌بایست وارد سومین بخش که Internet Options نام دارد شوید.

kmplayer-4

در صفحه جدیدی که باز شد، وارد سربرگ Security شوید. حال گزینه Restricted sites را انتخاب و در زیر آن بر روی دکمه Sites کلیک نمایید.

kmplayer-5

در صفحه‌ای که باز شده آدرس player.kmpmedia.net را تایپ و بر روی گزینه Add کلیک کنید.

kmplayer-6

به همین سادگی، از این پس تبلیغات KMPlayer را نخواهید دید.

kmplayer-7

  • علیرضا نامدارنژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی