مسترنامداری

فروش،تعمیروآموزش کارکردن با انواع چرخ خیاطی

مسترنامداری

فروش،تعمیروآموزش کارکردن با انواع چرخ خیاطی

مسترنامداری

فروش،تعمیر وآموزش انواع چرخ خیاطی
09360460450 واتساپ
آدرس پیج اینستاگرامmr.namdari2020@

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

3 فبلت برتر بازار را بشناسید!

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲ ب.ظ

3 فبلت برتر بازار را بشناسید!

 

فبلت چیست؟ همان گوشی موبایل است که سایزش بزرگ شده و برخی آن را مرز میان گوشی و تبلت می‌دانند. به طور معمول سایزهایی بین 5.5 تا 6.5 اینچ در این رسته قرار می‌گیرند اما هیچ تعریف دقیقی برای آن ارایه نشده و بیشتر یک اصطلاح عمومی برای اتلاق به گوشی‌های بزرگ است که توسط بلاگرها ابداع شد. این کلمه، ترکیبی از نام تبلت و فون است.

حال در این مطلب، قصد داریم تا 3 فبلت برتر این روزهای بازار را به شما معرفی کنیم تا اگر به این دسته از گجت‌ها علاقه دارید و از طرفی پول کافی برای خرید آن‌ها را نیز در جیب دارید، نگاه خودتان را به آن‌ها معطوف سازید.

سامسونگ گلکسی نوت 4

samsung-galaxy-note-4-02

بایستی سامسونگ را پرچمدار عرصه فبلت‌ها دانست، جایی که 3 سال پیش با عرضه نخستین نوت، توانست این عنوان را تبدیل به یکی از واژه‌های پرطرفدار کند. حال گلکسی نوت 4، میراث دار تمام آن چیزی است که سامسونگ در این زمینه می‌داند و با تجهیز به نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح تصویر QHD‌ و دوربین 16 مگاپیکسلی، خود را پرچم‌دار تمام فبلت‌ها می‌داند. البته قیمت این دستگاه به خاطر تازه وارد بودن و از طرفی هواداران بسیار زیاد، سر به آسمان می‌ساید و برای داشتنش، بایستی مبلغی در حدود 2.800.000 تومان هزینه کنید. آیا این فبلت، ارزش پرداخت چنین مبلغی را دارد؟

اپل آی‌فون 6 پلاس

iphone_6_plus

شاید باور کردنی نباشد اما شرکتی که اصرار زیادی بر کوچک نگاه داشتن محصولاتش داشت، حال وارد دسته‌ای شده که بزرگ‌ترین گجت‌ها را دارد! آی‌فون 6 پلاس اولین گوشی غول پیکر این کمپانی آمریکایی است که با سر و صدای بسیار زیادی نیز وارد بازار شد. نمایشگر 5.5 اینچی آن از وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره برده و حد نصاب معروف این کمپانی (رتینا) را نیز در چگالی پیکسلی شکسته است. بدنه تمام فلزی و بسیار نازک، از ویژگی‌های بارز آن است و اپل برای متمایز کردن بیشتر 6 پلاس، برای دوربین 8 مگاپیکسلی‌اش از لرزش‌گیر اپتیکال استفاده کرده است. اما چیزی که از همه بیشتر لرزه بر اندام افراد می‌اندازد، قیمت بالای آن است که برای نسخه 16 گیگابایت (ارزان‌ترین مدل) رقمی نزدیک به 3.5 میلیون تومان را بایستی پرداخت کرد! آیا شما هم یک آی‌فون 6 پلاس می‌خواهید؟

نوکیا لومیا 1520

lumia_1520_1

با آنکه چند روزی بیشتر از اعلام رسمی مایکروسافت مبنی بر حذف نام نوکیا از روی محصولات سری لومیا نمی‌گذرد، اما این کمپانی به واسطه فبلت قدرتمند و موفقی به نام لومیا 1520، همچنان در بسیاری از فروشگاه‌ها می‌درخشد. لومیا 1520 که بزرگ‌ترین گوشی تولید شده برای ویندوزفون تا به امروز نیز است، از نمایشگری 6 اینچی با وضوح فول اچ‌دی استفاده کرده و از طراحی و رنگ‌بندی سری لومیا نیز بهره می‌گیرد. این محصول نوکیا، دارای دوربین خارق‌العادی‌ای نیز است که مجهز به لنز کارل زایس بوده و عکس‌هایی با وضوح 20 مگاپیکسل برای‌تان می‌اندازد. از طرفی این فبلت، ارزان‌ترین محصول لیست ما نیز است، چرا که برای داشتنش بایستی در حدود 1.650.000 تومان هزینه کرد و به راستی صاحب محصول ارزشمندی شد.

  • علیرضا نامدارنژاد

نظرات (۱)

باسلام خدمت شما دوست عزیز و گرامی

بسیار سایت عالی و خوبی دارید خداقوت به شما امیدوارم هرروز پیشرفت بهتری داشته باشید

خوشحال میشم به ماهم سربزنید وبانظرات بسیار خوب خودتون به ما کمک کنید تا بتونیم بهتر درفضای مجازی وارد بشیم چون نظر دوستامون توفضای مجازی خیلی خیلی برامون مهمه از شما دعوت میکنم تا از همین الان به سایت ماسربزنید ونظر خود را بگید.

بازهم ازشما خیلی ممنونم باتشکر

Pardis.salehin.ir

پاسخ:
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی