مسترنامداری

فروش،تعمیروآموزش کارکردن با انواع چرخ خیاطی

مسترنامداری

فروش،تعمیروآموزش کارکردن با انواع چرخ خیاطی

مسترنامداری

فروش،تعمیر وآموزش انواع چرخ خیاطی
09360460450 واتساپ
آدرس پیج اینستاگرامmr.namdari2020@

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

8 قابلیت جدید هشتمین سیستم عامل اپل

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۰ ب.ظ

8 قابلیت جدید هشتمین سیستم عامل اپل

یک شنبه 12 مرداد 1393 ، ساعت 10:50 - کد: 56876
اگرچه سیستم عامل جدید اپل در دوران اولیه عرضه، چندان با واکنش های مثبت کاربران مواجه نشد اما رویکرد استیو جابز ایجاد سیستم عاملی بود که قابلیت های اصلی مورد نیاز در یک اسمارت فون را ارائه دهد.

اپل پاییز امسال سیستم عامل IOS 8 را عرضه می کند که در 7 سال گذشته به یکی از پیشروترین پلتفورم های موبایل در جهان تبدیل شده است.

به گزارش سه نسل ، اگرچه این سیستم عامل در دوران اولیه عرضه، چندان با واکنش های مثبت کاربران مواجه نشد اما رویکرد استیو جابز ایجاد سیستم عاملی بود که قابلیت های اصلی مورد نیاز در یک اسمارت فون را ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، امروزه IOS بهتر از هر زمان دیگری کار می کند و پس از طراحی مجدد که سال گذشته در IOS 7 انجام شد سیستم عامل IOS 8 روی قابلیت هایی که آن را حتی به یک سیستم عامل بهتر تبدیل می کند، تمرکز کرده است.در این مطلب به8 قابلیت  ویژه ای که IOS 8 ارائه می کند، می پردازیم.

1- ویجت ها و نوتیفیکیشن های تعاملی: در سیستم عامل IOS 8 کاربر می تواند به صورت مستقیم و بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن ها با پیام های خود در ارتباط باشد. برای مثال زمانی که برنامه ای روی گوشی باز است و یک پیام دریافت می کنید، می توانید به طور مستقیم و از طریق بنری که روی نمایشگر ظاهر می شود به آن پاسخ دهید و به کاری که مشغول بودید ادامه دهید.به علاوه IOS 8 در نهایت از ویجت ها پشتیبانی می کند اما برخلاف اندروید که شما می توانید به طور آزادانه ویجت ها را در صفحه اصلی گوشی قرار دهید، ویجت ها در IOS 8 محدود به یک مرکز نوتیفیکیشن ها ست.

2- پیوستگی: اگر چند دستگاه مبتنی بر IOS و یک رایانه مک در اختیار داشته باشید، قابلیت پیوستگی یک مزیت بزرگ برای شما خواهد بود. این قابلیت از این قرار است که شما می توانید فعالیتی را روی یکی از دستگاه های خود آغاز کنید و سپس آن فعالیت را در دستگاه دیگری و درست از همان جا که متوقف کرده اید، ادامه دهید.

به علاوه IOS 8 و سیستم عامل ایکس مک این امکان را به کاربر می دهد که به تماس های دریافتی روی تلفن همراه یا رایانه خود پاسخ دهد. همچنین این امکان درباره پیام ها نیز وجود دارد. می توانید نه تنها پیام ها بلکه پیامک ها را تا زمانی که دستگاه ها با یک شبکه وای فای به هم مرتبط هستند، با این قابلیت مشاهده کنید.

3- تصاویر: تصاویر شما به طور مستقیم و آنلاین از طریق آی کلود ثبت می شود و به طور خودکار، روی تمام دستگاه هایی که از حساب کاربری آی کلود برخوردار هستند ،قابل مشاهده است. کاربر همچنین 5 گیگابایت حافظه رایگان در اختیار خواهد داشت اما افزایش این ظرفیت با پرداخت 99 سنت در ماه قابل دریافت است.

ابزارهای ویرایش موجود در آی فتو اکنون در اپلیکیشن فتو وجود خواهد داشت. به علاوه از زمانی که تمام تصاویر روی تمام دستگاه ها سینک می شود هرگونه ویرایشی که انجام دهید ،روی تمام دستگاه های مرتبط دیده می شود.

4- پیام ها: پیام ها نیز تحول قابل توجهی یافته اند. ابزارهای بیشتری شامل قابلیت ارسال پیام های صوتی ایجاد شده است و کاربر می تواند حتی پیام های گروهی ایجاد و ارسال کند که آن را به یک رقیب جدی تر برای نرم افزارهای پیام رسان نظیر واتس اپ و حتی مسنجر بلک بری تبدیل می کند.

5- ارتباط اپلیکیشن ها: یکی از مشکلات کوچکی که در IOS وجود داشته، ارتباط نداشتن اپلیکیشن ها با یکدیگر است. برای مثال اگر دوربین فعال باشد و بخواهید یک تصویر را از طریق واتس اپ به اشتراک بگذارید، باید اپلیکیشن را فعال و سپس تصویر را پیدا و ارسال کنید.اما با قابلیت جدید می توانید صرفا با کلیک "گزینه های تصویر" به طور مستقیم آن را از قسمت دوربین ارسال کنید که روش بسیار ساده تری است.

6- تایپ سریع/ پشتیبانی از صفحه کلید ثالث: سیستم عامل اندروید به دلیل گزینه های فراوان برای شخصی سازی به ویژه در زمینه پشتیبانی از صفحه کلیدهای ثالث، بسیار محبوب است. کاربر می تواند هر صفحه کلیدی را که بخواهد روی اندروید نصب کند که عالی است و اکنون IOS 8 نیز این امکان را به کاربر می دهد. به علاوه صفحه کلید تایپ سریع شامل گزینه هایی برای پیش بینی تایپ کلمه بعدی است که تجربه ساده تری از تایپ را در اختیار کاربر می گذارد.

7- سلامت: یک اپلیکیشن مخصوص سلامتی اکنون در IOS 8 تعبیه شده است. از این طریق کاربر می تواند اطلاعاتی نظیر قد، وزن و حتی آلرژی ها را به نرم افزار بدهد. قابلیت ارتباط اپلیکیشن همچنین به این معنی است که دیگر اپلیکیشن های سلامتی قادر به سینک شدن با این نرم افزار هستند و این نرم افزار اطلاعات اجمالی از سلامتی را به کاربر ارائه می دهد.

8- درایو آی کلود: مانند دراپ باکس و گوگل درایو، آی کلود درایو یک ورژن توسعه یافته از آی کلود است که کاربر به طور رایگان مطالب خود را ذخیره می کند و هرگونه مطلبی را که بخواهد به اشتراک می گذارد. جای نگرانی نیست، زیرا این قابلیت با رایانه های شخصی سازگار است.IOS8 قرار است پاییز امسال عرضه شود و با نسل پنجم آی پادها،  آیفون 4S به بعد و آی پد 2 به بعد سازگار است.

  • علیرضا نامدارنژاد

نظرات (۱)

  • طراحی سایت
  • خیلی خوب و عالی بود

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی