مسترنامداری

فروش،تعمیروآموزش کارکردن با انواع چرخ خیاطی

مسترنامداری

فروش،تعمیروآموزش کارکردن با انواع چرخ خیاطی

مسترنامداری

فروش،تعمیر وآموزش انواع چرخ خیاطی
09360460450 واتساپ
آدرس پیج اینستاگرامmr.namdari2020@

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

7 کاری که نمی‌دانستید با آی‌فون خود انجام دهید

 

آیا می‌دانید که درون آی‌فون‌تان کلی ویژگی نهفته وجود دارد که از آن‌ها خبر ندارید؟ این ویژگی‌های نهفته می‌توانند روند کاربری آی‌فون را تغییر دهند. حتی اگر یکی از کاربران وفادار آی‌فون هم باشید، باور کنید که برخی چیزهاست که هنوز درباره دستگاه‌تان نمی‌دانید.

1. سوئیچ کنترل

این ویژگی را اگر بشناسید، حسابی از وجودش لذت خواهید برد. سوئیچ کنترل در ابتدا برای کمک به افراد معلول طراحی شد، اما الان همه می‌توانند از آن استفاده کنند. می‌توانید از طریق گزینه Access Switch Control از منوی Accessibility در بخش تنظیمات آن را فعال کرده و با سر خود چیزهایی را در آی‌فون چک کنید.

2. تصحیح غلط‌های املایی تنها با یک لرزش ساده

تایپ روی این صفحات کوچک واقعا گاهی دشوار می‌شود و در یک جمله ممکن است تعداد زیادی غلط املایی پیش آید. در هنگام تایپ تنها کافیست دستگاه خود را به آرامی بلرزانید. در این هنگام آپشن‌های مختلفی برایتان پدیدار می‌شود که می‌توانید نوشته نادرست را تصحیح کنید.

3. یادآور مکانی

آی‌فون شما این قدرت را دارد که چیزی را دقیقا در مکانی که لازم است به یادتان آورد. برای این کار کافی‌ست یادآورتان را ابتدا ایجاد کرده و روی آیکون اینفو برای فعال سازی ویژگی تشخیص مکان ضربه بزنید. آی‌فون از این پس از GPS برای یادآوری چیزی که مرتبط به مکان خاصی است، استفاده می‌کند.

4. ویژگی عکاسی پشت سر هم

حتما شده که پس از عکس انداختن از یک صحنه ناب و مواجه شدن با عکس تار حسابی در ذوقتان خورده است. با ویژگی عکاسی پشت سر هم، دستگاه‌تان تعداد زیادی عکس می‌گیرد و حتما یکی از آن‌ها باب میلتان می‌شود. تنها کافیست دکمه دوربین را برای مدتی پایین نگه دارید.

5. عکاسی با دکمه ولوم

معمولا عکاسی با دکمه روی صفحه دشوار است. پس بهتر است با دکمه ولوم عکس بندازید، اگر هم هدفون‌تان متصل است، نگران نباشد از دکمه‌های روی آن استفاده کنید.

  1. 6. شارژ سریع

اگر می‌خواهید آی‌فونتان را با حداکثر سرعت شارژ کنید، آن را روی مود هواپیما بگذارید و از این موقعیتی که دارید بیشترین استفاده را ببرید.

7. لیست بلاک شده

این یکی از آن ویژگی‌هایی است که واقعا به کار می‌آید، می‌توانید در آی‌فون شماره‌ای را که واقعا نمی‌خواهید حداقل برای مدتی تماسی از آن داشته باشید، بلاک کنید.

  • علیرضا نامدارنژاد

نظرات (۱)

  • خرید خانه در آلانیا
  • خیلی خوب و عالی بود

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی