مسترنامداری

فروش،تعمیروآموزش کارکردن با انواع چرخ خیاطی

مسترنامداری

فروش،تعمیروآموزش کارکردن با انواع چرخ خیاطی

مسترنامداری

فروش،تعمیر وآموزش انواع چرخ خیاطی
09360460450 واتساپ
آدرس پیج اینستاگرامmr.namdari2020@

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

۳۲ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

دانلود آهنگ جدید علی زیبایی به نام حال نو

دسته بندی : آهنگ غمگینتک آهنگ تاریخ : ۹ام مهر, ۱۳۹۳

Ali Zibaei%20 %20Hale No دانلود آهنگ جدید علی زیبایی به نام حال نو

دانلود آهنگ جدید علی زیبایی به نام حال نو با بالاترین کیفیت

ترانه : محسن حق نظری ، آهنگ : محمد عابدینی

تنظیم : ارژنگ تفدی ، میکس و مستر : علی ضیاء

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 متن آهنگ جدید علی زیبایی به نام حال نو :

می دونم این روزا تو حس و حالمی

من تو خیال تو ، تو تو خیالمی

این حس و حال نو به دل من میگه

ما تا ابد شدیم عاشق هم دیگه

همه می می دونن به تو بد جوری وابستم

چشام و رو هر چی غیر عشق تو بستم

مثل دیونه ها دیونه تو هستم

همه می دونن به تو بد جوری وابستم

چشام و رو هر چی غیر عشق تو بستم

مثل دیونه ها دیونه تو هستم

همه می می دونن به تو بد جوری وابستم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی زیبایی به نام حال نو

♫♫♫♫♫♫

زمین و آسمون قلب من میون دستای تو جا شده

یه حس مشترک بین ما دلیل عشق ما دوتا شده

روزای سختی به دلم گذشت تا با تو معنی بشه زندگیم

پیش تو دست می کشم از خودم با تو نفس می کشه زندگیم

همه می می دونن به تو بد جوری وابستم

چشام و رو هر چی غیر عشق تو بستم

مثل دیونه ها دیونه تو هستم

همه می دونن به تو بد جوری وابستم

چشام و رو هر چی غیر عشق تو بستم

مثل دیونه ها دیونه تو هستم

همه می می دونن به تو بد جوری وابستم

♫♫♫♫♫♫

 
 
 
 

دانلود با کیفیت 320Kbps

[دانلود - Download]

 

9.50 مگابایت

 

دانلود آهنگ جدید علی زیبایی به نام حال نو

دانلود با کیفیت 128Kbps

[دانلود - Download]

 

3.80 مگابایت

 

 

 

  • علیرضا نامدارنژاد

کنترل یک سرطان بدخیم با کمک زردچوبه

سه شنبه 1 مهر 1393 ، ساعت 13:10 - کد: 57378
زردچوبه حاوی ماده فعالی به نام «کورکومین» است که می‌تواند از پیشرفت «مزوتلیوما» یا سرطان بدخیم غشای جداره ریه‌ها جلوگیری کند.

زردچوبه حاوی ماده فعالی به نام «کورکومین» است که می‌تواند از پیشرفت «مزوتلیوما» یا سرطان بدخیم غشای جداره ریه‌ها جلوگیری کند.
 
به گزارش سه نسل ، کورکومین پیشتر نیز به دلیل دارا بودن خواص متوقف کننده سرطان شناخته شده است اما زمانی که با دیگر پپتیدهای از بین برنده سرطان ترکیب شود پروتئین بازدارنده‌ای را تولید می‌کند که می‌توان از آن برای مقابله با نوع پیشرفته مزوتلیوما استفاده کرد.
 
مزوتلیوما فرآیند سرطانی شدن سلول‌های بافت مزوتلیوم یا غشای درونی بسیاری از اعضای داخلی بدن از جمله قفسه سینه، شکم و قلب است. تومورهای بدخیم به ندرت به قلب آسیب می‌زنند اما سلامت اعضای داخلی مذکور را با خطر روبرو می‌کنند. فاکتور خطرزای اصلی در بروز مزوتلیوما قرار گرفتن در معرض آزبست است. هرچند فاکتور ژنتیک نیز در بروز آن موثر است. این سرطان نادر اما کشنده هر ساله به مرگ 43 هزار نفر در سراسر جهان منجر می‌شود.
 
فاکتور کمک کننده اصلی در پیشرفت مزوتلیوما و چند سرطان دیگر پروتئین STAT3 است که برای کنترل میزان نسخه برداری نشانه‌های ژنتیکی به DNA متصل می‌شود. پروتئین‌های STAT3 و STAT‌ نقش مهمی در تکثیر سلولی و واکنش‌های ایمنی بازی می‌کنند.
 
به گزارش مدیکال دیلی، مطالعه اخیر نشان می‌دهد آنزیم PIAS3 از فعالیت سرطان‌زای STAT3 جلوگیری می‌کند و کورکیومین در ترکیب با این آنزیم نقش موثری در جلوگیری از تکثیر سلول‌های سرطانی ایفا می‌کند.
  • علیرضا نامدارنژاد

غول پیکر ترین هواپیما جهان در تهران + عکس

سه شنبه 8 مهر 1393 ، ساعت 12:35 - کد: 57485
در سراسر جهان بیشتر از چهل هزار فرودگاه ساخته شده که طبق آخرین آمارها در سال 2014 فقط 41 فرودگاه توانایی پذیرش ایرباس A380 را دارند.

ایرباس 380 یکی از پیشرفته‌ترین هواپیماهای دو طبقه مسافربری جهان است که لقب غول پیکرترین هواپیمای مسافربری جهان را یدک می‌کشد که تا 550 مسافر را حمل کند و برای نشست و برخاست به فرودگاه‌های مجهز، به باند پروازی با طول بسیار بالا، راه‌های خزش عریض، جت‌وی‌های (JetWay) مخصوص برای تخلیه مسافران طبقه دوم و امکانات اضطراری ویژه نیاز دارد.
 
 
به گزارش سه نسل ، خوشبختانه در کشور ما با پیشرفت بخش‌های فرودگاهی باعث شده تا هواپیمایی امارات با غول پیکرترین هواپیمای مسافربری دنیا یعنی ایرباس 380 در هشتم مهرماه عازم ایران شود زیرا فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) می‌تواند به راحتی این هواپیما را پذیرش کرده و به مسافران و خدمه پرواز آن سرویس دهد. 
 
در سراسر جهان بیشتر از چهل هزار فرودگاه ساخته شده که طبق آخرین آمارها در سال 2014 فقط 41 فرودگاه توانایی پذیرش ایرباس A380 را دارند و فرودگاه امام خمینی (ره) به عنوان چهل و دومین فرودگاه در سطح جهان بوده که قابلیت پذیرش این هواپیما را پیدا کرده است و ورود ایرباس A380 به فرودگاه امام خمینی (ره) آغاز یک تحول جدید در صنعت حمل و نقل هوایی جمهوری اسلامی ایران است. 
 

 
اما چرا ورود غول‌پیکر‌ترین هواپیمای مسافربری جهان به ایران برجسته شد؟ 
 
این روزها ترافیک هواپیماهای عبوری از آسمان کشورمان نسبت به سال گذشته دو برابر شده و باتوجه به ایمنی آسمان ایران شرکت‌های هواپیمایی دارنده ایرباس A380 برای ایمن بودن مسافران و همچنین عدم ایجاد مشکل برای این هواپیما پروازهای خود با A380 را از فراز ایران انجام می‌دهند ، اما برخی از رسانه‌های غربی از عدم توانایی ایران برای سرویس دهی به این هواپیما در شرایط اضطراری پرواز در کشورمان خبر می دهند که نشست و برخاست ایرباس A380 هواپیمایی امارات در فرودگاه امام خمینی تهران این شبهه را از بین می‌برد. 

نکته دوم اینکه تنها حدود یک هزارم فرودگاه‌های جهان به امکانات مناسب برای پذیرش ایرباس A380 مجهز شده اند و اینکه نام کشور ما در بین کشورهای پذیرنده ایرباس A380 قرار گرفته نمایانگر پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در صنعت حمل و نقل هوایی و به‌ویژه بخش‌های فرودگاهی است. 
 

 
مضاف بر این دو علت با توجه به گسترش روز افزون طرح شهر فرودگاهی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و تبدیل این فرودگاه به قطب ترانزیت هوایی منطقه و برای جلب نظر شرکت‌های هواپیمایی خارجی نسبت به انجام پرواز به ایران با ایرباس A380 که بیش از 500 مسافر را حمل می‌کند، برجسته کردن این خبر امری قابل توجه محسوب می‌شد. 
 

 
گفتنی است؛ طبق اعلام برنامه پروازی این شرکت، ایرباس   فردا هشتم مهرماه A380 ساعت 16 در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به زمین خواهد نشست.
  • علیرضا نامدارنژاد

تصاویر/ جمع آوری اجساد قربانیان ابولا

شنبه 5 مهر 1393 ، ساعت 11:58 - کد: 57416
ویروس مرگبار ابولا که چندی است در کشورهای غرب آفریقا شیوع یافته، جان میلیون ها نفر از ساکنان قاره سیاه را تهدید می کند. هفته گذشته شورای امنیت سازمان ملل، شیوع ویروس ابولا در غرب آفریقا را تهدیدی برای صلح و امنیت بین المللی اعلام کرد. بنابر گزارش سازمان بهداشت جهانی، ابولا در غرب آفریقا جان 70 درصد از مبتلایان را گرفته است.

 

 

  • علیرضا نامدارنژاد

نیکی کریمی در خودروی قلعه‌نویی! +عکس

شنبه 5 مهر 1393 ، ساعت 13:15 - کد: 57427
نیکی کریمی بازیگر و کارگردان سینمای ایران که پروژه ای ویدئویی با عنوان روزی روزگاری فوتبال را کلید زده بود، به دلیل نبود بازار سودمند این کار را رها کرد. عکاس این مجموعه تصاویری پرشمار از مصاحبه های نیکی کریمی با ستاره های فوتبال و عکس های پشت صحنه مستندها را روی صفحه شخصی خود منتشر کرده که تعدادی از آنها را با هم تماشا می‌ کنیم.

نیکی کریمی بازیگر و کارگردان سینمای ایران که پروژه ای ویدئویی با عنوان روزی روزگاری فوتبال را کلید زده بود، به دلیل نبود بازار سودمند این کار را رها کرد.

00992460

 

00992448

 

00992459

  • علیرضا نامدارنژاد

نرگس محمدی: ممنوع التصویر نیستم (عکس جدید)

سه شنبه 18 شهریور 1393 ، ساعت 10:29 - کد: 57135
نرگس محمدی برای چندمین بار اعلام کرد که ممنوع التصویر نیست!

  • علیرضا نامدارنژاد
بازی های آسیایی/ ایران در تعقیب ازبکستانامروز (3 ساعت پیش)
 

3 طلا برای ایران در 40 دقیقه

کاروان ورزش ایران با کسب 18 مدال طلا، 11 نقره و 16 برنز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی قرار گرفته است.
  • علیرضا نامدارنژاد

دانلود آهنگ شهدی گمنام – مهدی مقدم

هنرمندان : مهدی مقدم , 

آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی مقدم به نام شهید گمنام

 

 

  • علیرضا نامدارنژاد
 

دانلود آهنگ همت – پویا بیاتیرانی ,

هنرمندان : پویا بیاتی , 
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای پویا بیاتی به نام همت

 

 

  • علیرضا نامدارنژاد

رابطه سیگار و ابتلا به خطرناکترین سرطانها

پنج شنبه 3 مهر 1393 ، ساعت 12:27 - کد: 57410
معاون بهداشت وزارت بهداشت اظهارداشت: سرطانهای سر و گردن، دستگاه گوارش، دستگاه ادراری، سرطان خون و سرطانهای زنان، بیماریهای قلبی عروقی، بیماریهای مزمن تنفسی و مشکلات مرتبط با باروری و سقط جنین از عوارض استعمال دخانیات محسوب می شود.

دکتر علی اکبر سیاری با اشاره به افزایش بیش از دو برابری مصرف قلیان در مقایسه با دوره های قبل، نسبت به گرایش مصرف کنندگان قلیان به سیگار و سایر مواد هشدار داد و گفت: در حال حاضر در ایران حدود 7.7 میلیون نفر مصرف کننده انواع مواد دخانی هستند و 4 درصد از کل مرگ و میر بالای 30 سال، به مصرف دخانیات انتساب داده شده است.
 
به  گزارش  سه نسل ، وی با اشاره به اینکه سالانه حدود 10 هزار میلیارد تومان در اثر استعمال دخانیات دود می شود، ادامه داد: علاوه بر سرطانهای سر و گردن، دستگاه گوارش، دستگاه ادراری، سرطان خون و سرطانهای زنان، بیماریهای قلبی عروقی، بیماریهای مزمن تنفسی و مشکلات مرتبط با باروری و سقط جنین از عوارض دیگر استعمال دخانیات محسوب می شود.
 
سیاری ضمن اشاره به مشکلات اجتماعی ناشی از مصرف قلیان در جامعه گفت: ارزش دانستن مصرف قلیان، ضعف آگاهی لازم از مضرات آن و همچنین استفاده از قلیان به عنوان یک وسیله تفننی و تفریحی، از یک سو و وجود نگاه اشتغال زایی ناشی از مصرف قلیان از سوی دیگر، در کنار ضعف هماهنگی های بین بخشی، باعث شده هر روز تعداد بیشتری از افراد جامعه بخصوص جوانان به مصرف قلیان گرایش داشته باشند.
 
معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن تاکید بر لزوم افزایش قیمت و مالیات سیگار خاطرنشان کرد: افزایش 10 درصدی مالیات دخانیات باعث کاهش 4 درصدی مصرف دخانیات و کاهش 8 درصدی مصرف این کالا می شود.  ضمن اینکه افزایش مالیات دخانیات به طور ویژه ای با کاهش مصرف جوانان و افراد بی بیضاعت همراه است.
 
وی بر وجود محیطهای عاری از دود، الصاق تصاویر هشدار دهنده روی پاکتهای سیگار، محدودیت دسترسی به دخانیات و افزایش سطح آگاهی های عمومی برای کاهش استعمال دخانیات تاکید کرد./
  • علیرضا نامدارنژاد