مسترنامداری

فروش،تعمیروآموزش کارکردن با انواع چرخ خیاطی

مسترنامداری

فروش،تعمیروآموزش کارکردن با انواع چرخ خیاطی

مسترنامداری

فروش،تعمیر وآموزش انواع چرخ خیاطی
09360460450 واتساپ
آدرس پیج اینستاگرامmr.namdari2020@

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

آیا G4 نسخه اصلاحی G3 ال‌جی است؟

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۰۵ ب.ظ

آیا G4 نسخه اصلاحی G3 ال‌جی است؟


اگرچه هنوز اطلاعات زیادی راجع به گوشی G4 ال‌جی منتشر نشده اما انتظار می‌رود که این گوشی با صفحه نمایشی حدود 6 اینچی و پردازنده‌ای قوی‌تر از نسل قبل در اختیار مشتریان قرار گیرد.

یک جست و جوی ساده درباره مشکلات مهمترین و پر تبلیغات‌ترین گوشی ال‌جی به زبان فارسی و انگلیسی در گوگل نشان می‌دهد که کاربران این گوشی کره‌ای اشکلات زیادی را در خصوص عملکرد آن گزارش کرده‌اند.

به گزارش سه نسل ، این در حالیست که شرکت کره‌ای ال‌جی یا نمایندگان آن در ایران پاسخی به این مشکلات ارایه نکرده و به نظر می‌رسد تلویحا وجود چنین مشکلاتی را پذیرفته‌اند. چندی پیش نیز در هفته نامه عصر ارتباط به برخی مشکلات گوشی G3 ال‌جی پرداخته بودیم.

از جمله این اشکالات که برخی خریداران گوشی G3 ال‌جی در ایران نیز بر آن تاکید دارند مشکل کیفیت صدا در حین مکالمه با آن است.

اما در حالیکه ال‌جی هزینه‌های تبلیغاتی بسیار سنگین و کم سابقه‌ای را در سراسر دنیا و از جمله ایران برای فروش گوشی G3 کرده که البته همچنان نیز ادامه دارد حالا در خبرها آمده که این شرکت کره‌ای نسخه بعدی این گوشی را آماده عرضه به بازار کرده است.

بر اساس اخبار اگرچه هنوز اطلاعات زیادی راجع به گوشی G4 ال‌جی منتشر نشده اما انتظار می‌رود که این گوشی با صفحه نمایشی حدود 6 اینچی و پردازنده‌ای قوی‌تر از نسل قبل در اختیار مشتریان قرار گیرد.

موضوع عرضه گوشی G4 ال‌جی آن هم در شرایطی که این شرکت کره‌ای تمام توان تبلیغاتی خود را روی گوشی G3 متمرکز کرده با تعجب کارشناسان مواجه شده و این احتمال را ایجاد می‌کند که شرکت ال‌جی در صدد جایگزینی و کنار گذاشتن گوشی پر سر و صدای خود است. موضوعی که برخی آن را به مشکلات گوشی G3 مربوط می‌دانند.

البته با توجه به مسایلی که گوشی G3 ال‌جی با آن مواجه بود، به خریداران توصیه می‌شود با اندکی تامل به استقبال گوشی G4 ال‌جی بروند. البته این توصیه همواره به خریداران ایرانی شده و می‌شود که به خصوص سراغ گوشی‌های گرانقیمت که به تازگی وارد بازار می‌شود نرفته و برای خرید عجله نکنند.

قبلا هم به این موضوع پرداخته‌ای که این که یک محصول بعد از عرضه در چند کشور جهان در کشور ما نیز عرضه می‌شود، چندان هم بد نیست. به هر حال زمانیکه برای مثال یک گوشی گرانقیمت قبل از ایران در بسیاری از کشورها فروخته و مورد استفاده بسیاری قرار گرفته، ما می‌توانیم از اطلاعات به دست آمده تجربه کسب کرده و انتخاب دقیق‌تری داشته باشیم. این موضوع در خصوص ارایه آپدیت‌های جدید نیز اعلام شده و بارها مشاهده شده که استفاده از نسخه‌های جدیدتر مشکلات بیشتری را نیز با خود به همراه آورده و موجب نارضایتی کاربران شده است.

اما همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم برخی از خریداران G3 ال‌جی اعلام کرده‌اند با اشکالاتی در حین کار با این گوشی هوشمند روبه رو شده اند که در متن حاضر به مرور برخی از این مشکلات بی‌پاسخ از طرف ال‌جی می‌پردازیم.

خاموشی خود به خود

طبق گزارش برخی کاربران G3 ال‌جی به خودی خود خاموش می‌شود و حتی فشردن دکمه پاور و نگه داشتن آن برای چند ثانیه نیز کمکی به روشن شدن آن نمی‌کند. در عوض این کاربران برای این که بتوانند گوشی خود را روشن کرده و زندگی دوباره را به G3 ال‌جی باز گردانند باید باطری گوشی خود را خارج کرده و آن را دوباره سرجای خود قرار دهند.

مصرف بالای باطری

باطری G3 ال‌جی یک باطری بزرگ 3000 میلی آمپری است که وظیفه تامین شارژ برای تمامی‌ اجزای گوشی از جمله صفحه نمایش بزرگ 5.5 اینچی آن با رزولوشن 1440*2560 پیکسلی را بر عهده دارد در مورد نحوه عملکرد این باطری دو نظر وجو دارد برخی از آن راضی و برخی دیگر ناراضی هستند. اما آنچه که مسلم است صفحه نمایش بزرگ G3 ال‌جی به سایر قطعات ، پردازنده و باطری فشارآورده و برعملکرد آن تاثیر می‌گذارد.

داغ شدن زیاد

عده ای مشکل داغ شدن گوشی را گردن صفحه نمایش بزرگ G3 ال‌جی می‌اندازند. البته صفحه نمایش این گوشی طوری طراحی شده که در هنگام گرم شدن بیش از حد به طور اتوماتیک نور صفحه راکم می‌کند تا به خنک شدن گوشی کمک کند. اما این امکان نیز کمک زیادی به برطرف شدن این مشکل نمی‌کند چرا که در حال انجام یک بازی با گرافیک بالا یا به هر نحوی در استفاده طولانی مدت از گوشی برای عکسبرداری و غیره گرمای زیادی تولید خواهد شد. در این میان صفحه نمایش QHD این گوشی انرژی بسیار زیادی را مصرف کرده و علاوه بر داغ شدن گوشی فشار زیادی نیز بر باطری وارد کرده و بر طول عمر و عملکرد آن تاثیر نامطلوبی خواهد گذاشت. بهتر است برای کمتر صدمه دیدن باطری و خنک شدن گوشی در استفاده طولانی مدت از به کاربردن کاور چرمی‌ و ضخیم برای این گوشی بپرهیزید.

کیفیت پایین صدا درحین مکالمه

برخی کاربران نیز اعلام کرده‌اند که متوجه کیفیت پایین صدا و تداخل در حین مکالمه شده و با این مشکل بیشتر درشبکه GSM روبه روشده اند. در استفاده از سایر اپلیکیشن‌ها مانند Skype چنین مشکلی دیده نمی‌شود. بسیاری از افراد نقص قطعات در این بخش را عامل اصلی این مشکل می‌دانند و معتقد هستند که با جایگزینی این قطعات این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

مشاهده کندی و لگ

طبق گزارش برخی کاربران، هنگام سوئیچ کردن بین برنامه‌ها و یا حرکت بین اسکرین‌های صفحه نمایش، لگ و کندی مشاهده شده است که سبب اختلال، بی حوصلگی و اتلاف وقت در هنگام کار با گوشی می‌شود. عده‌ای ریشه این مشکل را در باطری و تولید گرمای بیش از حد دراین گوشی می‌دانند و آن را به صفحه نمایش پر مصرف آن ربط می‌دهند. برای بهبود این مشکل می‌توانید با استفاده از برنامه NoMone رزولوشن صفحه نمایش خود را تا p1080پایین بیاورید اما اگر اهل لذت بردن از بازی‌هایی با گرافیک بالا هستید این کار به معنای صرف نظرکردن از یکی از امکانات G3 ال‌جی است.

قطعی و عدم امکان اتصال به وای فای

اتصال این گوشی به وای فای نیز با مشکلاتی همراه است. طبق نظر کاربران گاهی این گوشی به وای فای متصل نمی‌شود و یا به طور ناگهانی اتصال آن قطع شده و تلاش برای اتصال مجدد آن بی فایده است. برای حل این مشکل در آوردن و جا زدن دوباره باطری می‌تواند کارساز باشد.

کیفیت پایین صدا در اتصال کابل AUX

برخی از افراد از کیفیت نامطلوب صدا درهنگام گوش دادن به موسیقی گلایه دارند و ادعا می‌کنند که در حال گوش دادن به موسیقی با هدفون ، در پس زمینه صدایی مانند هیس به گوش می‌رسد و این مشکل در کانال سمت چپ مشهودتر است. برخی دیگر برای استفاده از بلندگوهای خارجی و یا اتصال G3 ال‌جی به ضبط استریو ماشین با استفاده از کابل AUX با مشکل روبه رو شده اند بدین صورت که پس از اتصال، صدا هنوز از بلندگوهای داخلی گوشی پخش می‌شود و یا از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و به اصطلاح نویز دارد

شارژ کند G3 ال‌جی

این گلایه بسیاری از کاربران G3 ال‌جی است. با شارژر با خروجی 1.8 آمپر و در حالتی که در حین شارژ از گوشی استفاده نشود، برای شارژ کامل به دوساعت زمان نیازداریم، اگربرای شارژ به زمانی بیش از این نیاز دارید، برای یافتن اشکالات احتمالی، شارژر خود را بررسی و درصدد رفع آن برآیید. البته با باطری با ظرفیت 3000 میلی آمپر و با استفاده از تکنولوژی‌های به کار گرفته شده برای ذخیره باطری، انتظار می‌رفت که به مدت زمان کمتر از اینها برای شارژ G3 ال‌جی نیاز باشد.

مشکل زوم در هنگام فیلمبرداری

اگرهنگام کار با اپلیکیشن دوربین در G3 ال‌جی با مشکل کراش مواجه شدید، نگران نباشید چون شما تنها کسی نیستید که در هنگام زوم کردن و یا فیلم برداری، متوقف می‌شوید و حتی فیلم‌های ضبط شده شما نیز قابلیت پخش را ندارند. به نظر می‌رسد مشکل موجود در اپلیکیشن دوربین به دست LG و در آپ گریدهای بعدی برطرف شود اما شاید یک reset سنگین بتواند به حل مشکل کمک کند.

روشن شدن خود به خود در جیب

این نیز مشکلی است که کاربران زیادی از آن ناراضی هستند، به نظرمی‌رسد مشکل روشن شدن گوشی به خاطر فعال بودن گزینه Knock On به وجود می‌آید. اما اگر شماقصد دارید که این گزینه را همچنان فعال نگاه دارید می‌توانید برای حل موقتی این مشکل از قرار دادن گوشی به صورت سرو ته و در حالی که صفحه نمایش آن پشت به بدن شماست، استفاده کنید./

  • علیرضا نامدارنژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی