مسترنامداری

فروش،تعمیروآموزش کارکردن با انواع چرخ خیاطی

مسترنامداری

فروش،تعمیروآموزش کارکردن با انواع چرخ خیاطی

مسترنامداری

فروش،تعمیر وآموزش انواع چرخ خیاطی
09360460450 واتساپ
آدرس پیج اینستاگرامmr.namdari2020@

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

فدراسیون فوتبال تهدیداش را عملی کرد؛

صدا و سیما نتوانست هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال را پخش کند

سه شنبه 29 مهر 1393 ، ساعت 22:25 - کد: 57733
سرانجام فدراسیون فوتبال، تهدیدی را که در چند ماه اخیر همواره آن را به زبان می‌آورد، عملی کرد و مانع حضور دوربین‌های صدا و سیما در ورزشگاه‌ها شد. این کار پس از به نتیجه نرسیدن فدراسیون با صداوسیما برسر مبلغ حق پخش تلویزیونی رخ داد و در این میان، پادرمیانی وزارت کشور و ورزش و جوانان هم تا اینجا کارگر نیفتاده است.

چند ساعت مانده به آغاز بازی‌های هفته دوازدهم لیگ بر‌تر، نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و شورای امنیت کشور تلاش داشتند تا دو طرف را راضی کنند تا ضمن توافق امکان پخش تلویزیونی، رقابت‌های لیگ بر‌تر را ایجاد کنند؛ اما پایین نیامدن صدا و سیما از مواضع خود، موجب شد تا فدراسیون فوتبال تهدید خود را عملی کند و مانع پخش تلوزیونی رقابت‌های لیگ بر‌تر شود. 

به گزارش سه نسل به نقل از تابناک، هرچند ‌صدا وسیما پخش بازی‌های امروز را در کنداکتور برنامه‌های خود جای داده بود و حتی شب گذشته، گزارشگر مسابقه پرسپولیس و سایپا را هم مشخص کرده بود، یکی دو ساعت مانده به آغاز بازی‌های ،مجبور شد باز زیرنویس به مخاطبانش اطلاع دهد که رقابت‌های هفته دوازدهم را پخش نمی‌کند. 

با به نتیجه نرسیدن مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان صداوسیما در ساعات پایانی منتهی به بازی پرسپولیس و سایپا، شبکه سه سیما، لحظاتی پیش در زیرنویسی اعلام کرد، به دلیل صادر نشدن مجوز فدراسیون فوتبال، مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سایپا از این شبکه پخش نخواهد شد. این شبکه با پوزش از مردم اعلام کرده که آمادگی لازم برای پخش بازی پرسپولیس و سایپا را داشتند؛ اما به دلیل صادر نشدن مجوز از سوی فدراسیون فوتبال، این بازی را پخش نخواهد کرد. 

در همین راستا و پس از نامه چندی پیش کفاشیان به تاج، مبنی بر راه ندادن دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه‌ها در هفته دوازدهم روز گذشته هم سازمان لیگ، مانع حضور دوربین‌های صدا و سیما در کنفرانس خبری مربیان پرسپولیس و سایپا شده بود. 

ساعاتی پیش از آغاز بازی وزارت ورزش و جوانان که در ماجرای حق پخش، مواضع فدراسیون را دنباین‌های صدا و سیما در ورزشگاه‌ها، هیچ داوری سوت آغاز بازی را به صدا در‌نمی‌آورد، که البته با موضع مدیران صدا و سیما مبنی بر عدم پوشش تلویزیونی این رقابت‌ها این اتفاق رخ نداد. 
 
علی کفاشیان هم بعدازظهر امروز، از ناکام بودن پادرمیانی شورای امنیت کشور خبر داد و از مردم خواست برای دیدن بازی‌ها به ورزشگاه‌ها بروند. وی در پاسخ به اینکه آیا صدا و سیما حاضر شده است بیشتر از گذشته پول بدهد یا خیر، گفت: ‌ آن‌ها روی مبلغی که اول گفتند، پافشاری می‌کنند و انگار هیچ اعتقادی هم به حق پخش ندارند. ما هم گفتیم بازی‌ها پخش نشود تا خیال همه آسوده شود. مردم هم فعلا برای دیدن مسابقات فوتبال به ورزشگاه‌ها بروند تا ببینیم در آینده چه خواهد شد.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که آخرین پیشنهاد صدا و سیما برای خرید حق پخش تلویزیونی ۳۰ میلیارد برای یک سال و در چند قسط بود که این رقم و شرایط آن با ۵۰ میلیارد در سه قسط فدراسیون فوتبال اختلاف فاحشی داشت.

  • علیرضا نامدارنژاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی